نیکوکار عزیز! درصورتیکه تمایل به مشارکت در کمپین عید فطر را دارید لطفا کلیک کنید.

درباره ما

  1. خانه
  2. درباره ما
درباره خیریه بنی هاشم رضوی

درباره خیریه بنــی‌هــاشـــم‌ رضـــوی

موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی  با اتکا به خداوند متعال و توسل بر هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا (ع)به نام بنی هاشم رضوی در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید. این موسسه سازمانی است , غیردولتی , غیرانتفاعی و مردم نهاد که وظیفه اش حمایت و یاری رسانی به مستمندان ایتام و بیماران می باشد سعی در بهبودی زندگی و رفع نیاز های مالی این افراد را دارد.

موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی با تشکر از حامیان و خیرین خوب این موسسه توانسته است بخشی از نیاز های ایتام و بیماران و نیازمندان را برطرف کرده و می کوشد تا نیازمندان بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد.

ما از افراد و اشخاصی که توانایی کمک به این ایتام را دارند تقاضا می کنیم در صورت امکان بخشی از درآمد ماهیانه یا هر مبالغی که در حد توان شان است ، حتی مقدار کم برای مثال ده هزار تومان را به موسسه اهدا کنند تا بتوانیم نیازِ نیازمندان بیشتری را برطرف کنیم.
از بین پانزده هزار خیریه ثبت شده در ایران تنها سه هزار خیریه دارای مجوز رسمی و شماره ثبت می باشند که موسسه ی ما یکی از آن ها می باشد.

شماره ثبت موسسه ی ما : ۱۴۳۷۱

اهداف خیریه بنــی‌هــاشـــم‌ رضـــوی

با هر دستی که می دهید، با همان دست خواهید گرفت. موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی یکی از بزرگترین موسسه های فعال در زمینه ی کمک رسانی به کودکان بی سرپرست و نیازمند، با  اهداف والایی تاسیس شده است. ما از روز نخست، در تلاش هستیم که روز به روز بتوانیم کمک های خود را افزایش داده و موجبات شادی بسیاری از کودکان باشیم. ثوابی که با نیکوکاری به ویژه نیکی به کودک بی سرپرست و ایتام به دست خواهید آورد، می تواند توشه ای برای آخرت شما باشد.

شما می توانید ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنید. بدون شک پاداش این نیکوکاری هم برای دنیا و هم برای آخرت شما خواهد بود. برای ارائه ی کمک های خود به موسسه خیریه وایتام بنی هاشم رضوی می توانید از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت مان با ما در تماس باشید یا از طریق لینک موجود در وب سایتمان ، کمک های نقدی خود را به ما ارسال کنید. پیشنهاد ما آن است که حتما یک بار هم شده به صورت حضوری به موسسه خیریه وایتام بنی هاشم رضوی تشریف بیاورید و در پروسه ی کمک رسانی با ما همراه باشید. بدون تردید خواهید دید تا چه اندازه یک کودک نیازمند، منتظر کمک های ما است

پرداخت آنلاین خیریه بنی هاشم رضوی
شما می‌توانید کمک‌های خود را از طریق لینک زیر واریز نمایید.
شماره حساب موسسه:
شماره کارت بانک ایران زمین
۵۰۵۷-۸۵۷۰-۰۰۰۱-۲۷۲۸
شماره حساب بانک ایران زمین
۱۱۹-۱۱-۳۴۳-۵۵-۱